Vanuit de kabelbaan een mooi uitzicht van BOGOTA!! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Vanuit de kabelbaan een mooi uitzicht van BOGOTA!! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Vanuit de kabelbaan een mooi uitzicht van BOGOTA!!

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

02 Augustus 2015 | Colombia, Bogota

Met de kabelbaan voor het uitzicht over BOGOTA!!

Dag 2

Gisteravond kennis gemaakt de groep en toen lekker gaan slapen. Vanochtend naar het goed ontbijtbuffet gegaan en met de lokale gids door de stad gaan lopen.

We zijn met een tram naar een hoge berg gegaan. Bovenop de berg was het echt druk. Er staat een kerk die overvol was en continu aan een stuk door misdiensten verzorgt. Het is interessant om te zien hoe katholiek de cultuur hier is. Ook had je boven een mooi uitzicht over Bogota. De terugweg zijn we met de kabelbaan gegaan.

Ik ben de oude stad gaan verkennen. Op plaza Boloviar was het druk. Je kon er ritjes op een lama maken. Op de wegen in de binnenstad is het autoluw. Dat geeft ruimte aan marktkoopmannen en vrouwen. Die stonden letterlijk overleg. Ik ben ook even naar het goud museum gegaan. Dat was wel mooi om te zien. Dat was echt een stukje dat ‘waarde’ aan de reis toevoegt!!

Verder lekker door de binnenstad gelopen en nu klaar maken voor het avond diner bij een restaurantje om de hoek.

Morgen nog een dagje Bogota.

Met vriendelijke groet,
Sjuul Stappers