Groeten uit BOGOTA, COLOMBIA!! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Groeten uit BOGOTA, COLOMBIA!! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Groeten uit BOGOTA, COLOMBIA!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

02 Augustus 2015 | Colombia, Bogota

Groeten uit BOGOTA, COLOMBIA!!

Dag 1

Het was vanochtend 4.30 uur toen ik de wekker hoorde gaan en vol vertrouwen naar Keulen ben gegaan. Daar zag ik dat KLM besloten had de vlucht niet meer te laten doorgaan. Snel weer de auto in en op naar Amsterdam. Daar was ik net op tijd om alsnog naar Bogota te gaan. Ik had helaas geen plaats meer aan het raam. De 11.00 uur vliegen zijn snel voorbij gegaan. We hebben boven Curaçao gevolgen. Dat was natuurlijk weer fijn, om in gedachten bij die mooie tijd te zijn.

Om 16.30 uur lokale tijd (7 uur tijdsverschil) kwam ik in Bogota aan. Ik ben door de douane gegaan en zag niemand met het bordje van Sawadee staan. Daarom besloot ik na een half uur maar met de taxi naar het hotel te gaan.

Bij het hotel was de gids en enkele andere reisgenoten. We stelden ons voor en konden al snel in het Limburgs verder gaan. Born, Ulestraten, Steyl 2x, Weert en ook Beesel zijn vertegenwoordigd in de groep. Ut is ein kwestie van geduld… rustig wachten op de dag dat naast Nederland ook heel Colombia …….lult!!

Om 19.00 uur zijn we de stad gaan verkennen. Bogota by Night!! Zaterdagavond in Colombia. De stad is dan verkeersluw en op straat staan vele marktkraampjes met van alles….. we hebben er bij een kroegje eentje gedronken.

De eerste dag zit erop. De vakantie is begonnen. Morgen de stad bij daglicht verkennen.

Dit was het weer, tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Sjuul Stappers

• 02 Augustus 2015 - 08:39

Lotte:

Ha Sjuul! zelfs ik vond t super spannend ofse de vluch op Schiphol waal zoeijss haole!!!1 heb de ganse tied zitte wachte op n bevestigend berichtje van dich.Gelukkig kwaam det um kwart veur 11. paoh wat zal det n gespooij zien gewaes!! En wat hes doow een leeve pap en mam det ze det veur dich willr doon!. Nou de hes lang zat "oet kenne ruste" in t vleegtuug... en vanaaf noow... hoppa vakantiemodus aan!. 2x Steyl! leuk zeg... Fijne reis en laot os ma meigeniete kusje van dien zusje

• 02 Augustus 2015 - 12:22

Joyce :

Hey Sjuul,

Wat alweer een avontuur aan t begin van je Reis. Gelukkig is alles goed gekomen.
    En kun je nu heerlijk genieten van je vakantie. Weer een gezellig gezelschap zo te lezen.
    Maak er weer een fantastische reis van.

Groetjes Joyce

• 02 Augustus 2015 - 21:18

Jose Borghs:

Veel Plezier daar met allemaal die Limburgers en tot kijk maar weer,