15e Wereldreis - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu 15e Wereldreis - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

15e Wereldreis

Door: S. Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

08 Juli 2015 | Nederland, Venlo

Ut is ein kwestie van geduld....


Rustig wachten op de dag dat Sjuul zijn koffer vult!!
Het aftellen gaat door.

01 augustus vertrek ik naar Colombia!
27 dagen trekken door Midden en Zuid Amerika!

COLOMBIA, voor mij een nieuw avontuur!
Ik ben benieuwd naar de cultuur, natuur en mooie architectuur!

Op de terugweg ga ik nog even bij Panama stad aan en zal zeer waarschijnlijk wel een bootje door het kanaal zien gaan. Lijkt mij zeer speciaal om te zien.

Laat de vakantie maar komen!

Eerst nog even enkele weken werken.

Groeten uit Venlo,
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

15e wereldreis buiten de EU!

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 3985

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2015 - 26 Augustus 2015

15e Wereldreis

Landen bezocht: