Uit de woestijn en op weg naar Tierradentro! - Reisverslag uit Tierradentro, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Uit de woestijn en op weg naar Tierradentro! - Reisverslag uit Tierradentro, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Uit de woestijn en op weg naar Tierradentro!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

10 Augustus 2015 | Colombia, Tierradentro

Uit de woestijn en op weg naar Tierradentro!

Dag 5

Vanochtend vroeg opgestaan uit het tentje. Eerst ontbeten en toen wederom naar een ander stukje van de woestijn gegaan om een heerlijke ochtend wandeling te maken. Het uitzicht was wederom zeer mooi. Het was echt fijn om lekker relaxt in de natuur te zijn.

We hebben vanalles gezien. Ook de ‘twintowers’ van de woestijn! Die waren helemaal puur natuur over gebleven. De foto’s spreken voor zich!!!

Daarna zijn we weer de bus ingegaan om naar het plaatsje Tierradento te gaan. Daar kwamen we rond 15.00 uur aan. Een mooie tijd om het zwembad in te gaan. Eerst baantjes zwemmen en toen er meerdere in waren gegaan was het tijd voor het sinaasappel-spel. Oftewel veel gooien met sinaasappels en diverse spelvormen die je normaal met een bal zou doen. Veel sinaasappels zijn stuk gegaan. Het zwemwater zou ook als ‘sinaasappelsap’ verder kunnen gaan! Het was zeer leuk!!

Groeten uit Colombia!
Sjuul Stappers!!